فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا زمانی که در مسیر پاسداری هستیم دشمنان ما را رها نمی کنند و خدا را شاکریم مانع رشد و حرکت استکبار می شویم.

سپاه مانع رشد و حرکت صعودی استکبار است/ ۴علت موفقیت سپاه از زبان فرمانده سپاه نینوا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در گرامیداشت مراسم روز پاسدار که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: از این بابت خدا را شاکریم دشمنی دشمنان سپاه ذره ای کم نشده که دلیل آن خوب عمل کردن ما است.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که سپاه را موفق و سربلند کرد معنویت، اعتقاد، پایبند بودن به ارزش های انقلاب اسلامی، اطاعت پذیری محض از ولی فقیه سپاه در همه دوران ها است.

وی افزود: با اعتقاد می گویم امام رضا فردی معمولی نبود که می گفت ای کاش من هم پاسدار بودم، رهبری یک انسان معمولی نیست علت ماندگاری سپاه همین مردم داری و مردم دوستی است.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: دعا یک نفر از افراد نیازمند کمک هم برای ما باشد کافی است ضمن اینکه یک بخش موفقیت های خود را مدیون خانواده ها هستیم قدر خانواده ها را بدانید چرا که اگر خانواده ها نبودند سپاه موفق نمی شد دشمنان را ناامید کند.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید بر لزوم افزایش معنویت و ایمان ابراز کرد: باید با هم انسجام داشته باشیم و هم دیگر را دوست داشته باشیم انرژی های منفی را منتقل نکنیم که اگر انرژی های منفی را دریافت کنیم ساعت ها ما را خسته می کند.

وی گفت: تا زمانی که در مسیر پاسداری هستیم دشمنان ما را رها نمی کنند و خدا را شاکریم مانع رشد و حرکت استکبار می شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار