مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

حجت الاسلام رعایتی گفت: قبل از انقلاب اسلامی، کشورمان زیر یوغ آمریکا و اسرائیل بود اما امروز به برکت انقلاب، مستقل است.

ایران با انقلاب اسلامی از زیر یوغ استکبار خارج شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «جعفر رعایتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برای انجام هر کاری دو شاخصه شناخت و اعتقاد به آن کار لازم است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی به تازگی به پیروزی رسید مستکبران عالم دست به دست یکدیگر دادند و دیوانه ای به نام صدام را مجبور کردند تا به کشور اسلامی ایران حمله کنند.

 

وی افزود: هنگام حمله رژیم بعث عراق انقلاب اسلامی نوپا بود و بسیاری از ارگان ها و سازمان ها آمادگی کامل را نداشتند اما پس از وقوع جنگ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران تا پای جان ایستادند و راه این ایستادگی را در پشتیبانی از ولایت فقیه یافتند.

 

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: همه شهدا و ایثارگران در آن زمان بر ولایتمداری و تداوم راه امام راحل تأکید داشتند و‌ می گفتند اگر راه امام راحل را ادامه دهیم بر مشکلات پیروز می شویم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: برای تداوم راه شهدا در گام دوم انقلاب باید شناخت خوبی از انقلاب اسلامی و هدف مان داشته باشیم سپس نسبت به آن اعتقاد پیدا کنیم.

 

وی یادآور شد: در مدت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دنیا دست به دست یکدیگر دادند تا بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما گرچه اقداماتی را انجام دادند اما نتوانستند ضربه اساسی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

 

حجت الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: امروز همه ابرقدرت ها مقابل ایران زانو زدند، کشورمان امروز در برخی از صنایع اعم از موشکی و غیره در دنیا حرف نخست را می زند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: قبل از انقلاب اسلامی، کشورمان زیر یوغ آمریکا و اسرائیل بود اما امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی مستقل است و دشمنان جرات حمله به ایران را ندارند.

 

وی افزود: علما و روحانیون که از ابتدای انقلاب سنگردار مقدم مبارزه با دشمن بودند امروز نیز باید در میدان مقابله با دشمن حضور داشته باشند، موجب افتخار است که در هشت سال دفاع مقدس از بین اقشار مختلف بیشترین شهید مربوط به قشر طلاب و روحانیون بوده است و همچنان نیز پشتیبان ولایت هستند.

 

حجت الاسلام رعایتی تأکید کرد: امیدوارم مردم این جمله امام راحل که فرمودند اسلام بدون روحانیت اسلام آمریکایی است را مد نظر قرار دهند و روحانیت واقعی، عالم و عامل و انقلابی را همیشه پیشوای خود قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار