موج تغییرات مدیران برقی ایران اینبار به گلستان رسید و مدیرعامل جدید توزیع برق این استان به زودی منصوب می‌شود. امروز طی مراسمی علی اکبر نصیری بعنوان معاون برق مطقه‌ای تهران معاوفه و منصوب خواهد شد. علی اکبر محرابیان و تیم مدیریتی جدید وزارت نیرو در نظر دارند تا قبل از پیک تابستان سال بعد حداقل ۷۰ درصد مدیران ارشد برقی ایران را تغییر دهند که تاکنون نیز تعداد زیادی از آن‌ها انجام شده و در حال انجام شدن است.

مدیرعامل جدید توزیع برق گلستان منصوب می‌شود/ مدیرعامل قبلی در برق تهران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برق نیوز، مردادماه ۱۳۹۴ با صدور حکمی از سوی آرش کردی مدیرعامل سابق و فعلی توانیر، علی اکبر نصیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان منصوب شد و جایگزین قاسم شهابی شد. شهابی به مازندران رفت و بعد از حاشیه‌های که در این استان رخ داد به توزیع استان تهران آمد وبعد از دو سال قائم مقامی در این شرکت، هفته گذشته بعنوان مدیرعامل جدید توزیع برق استان تهران منصوب شد.

علی اکبر نصیری نیز به تهران آمد و امروز مراسم معارفه وی بعنوان معاون برق منطقه‌ای تهران برگزار خواهد شد. بجای غلی اکبر نصیری گزینه‌های مختلفی نظیر فرحزاد مدیرعامل فعلی توزیع برق غرب مازندران، بهرام قائمی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، علیرضا حیدری معاون قبلی منابع انسانی این شرکت و جمال کمیلی فر معاون برنامه ریزی فعلی توزیع برق گلستان از جمله نامزد‌های حضور در این سمت بودند.

بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، قرار است علیرضا حیدری به زودی بعنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان گلستان معرفی و منصوب شود که در صورت قطعی شدن حضورش، همین هفته مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.

از بقیه استان‌ها هم گزارش‌هایی مبنی بر تغییر اعلام شده است. در جدی‌ترین مورد قرار است رضا ریاحی مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان بازنشسته شده و حسین محمودی معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت بجای وی منصوب گردد.

علی اکبر محرابیان و تیم مدیریتی جدید وزارت نیرو در نظر دارند تا قبل از پیک تابستان سال بعد حداقل ۷۰ درصد مدیران ارشد برقی ایران را تغییر دهند که تاکنون نیز تعداد زیادی از آن‌ها انجام شده و در حال انجام شدن است. آن‌ها بر این باورند ضعف مدیریتی یکی از مهمترین دلایل وقوع خاموشی‌های سال گذشته بوده است و لذا در پی ترمیم ان هستند.

آرش کردی نیز با همین شرط به مدیرعاملی توانیر رسیده و تلاش دارد تا افرادی را معرفی نماید که بیشتر به سیاست‌های وزیر جدید نیرو پایبند بوده و بتوانند در راستای برنامه‌های این وزارتخانه حرکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار