سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، از توسعه بیمارستان آزادشهر و افزایش تعداد تخت های این بیمارستان از ۶۴ به ۱۳۰ تخت خبر داد.

تخت های بیمارستان آزادشهر از ۶۴ به ۱۳۰ افزایش می یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، دکترسعید گل فیروزی، در حاشیه بازدید از زیرساخت های بهداشت و درمان در آزادشهر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای ارزیابی دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، از بیمارستان آزادشهر بازدید به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این سفر برای گسترش و ساخت بیمارستان در اقصی نقاط استان بسیار پربرکت بود، ادامه داد: توسعه بیمارستان آزادشهر از ۶۴ تخت به ۱۳۰ تخت، افتتاح بیمارستان رامیان و توسعه بیمارستان خان ببین، از مهمترین دستاوردها بود.

گل فیروزی، با اشاره به اینکه محدویت های مالی و تعدد پروژه های استان گلستان سبب شد تا این سه پروژه در مصوبات سفر قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: تأکید رئیس جمهور به استاندار گلستان این بود، پروژه های را که نیاز مبرم دارند، طی درخواستی به دفتر ریاست جمهوری ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای این سفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوب بود، تصریح کرد: استاندار گلستان درخواست های این سه پروژه را به تهران ارسال کرده است و منتظر هستیم میزان اعتبار و منابع مالی آنها در جلسه هیأت دولت مشخص شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار