رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه اسلامی استان گلستان گفت: بنیاد شهید وامور ایثارگران‌ گلستان بیش از ۶۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی استان بدهکار است که امیدواریم تا پایان سالجاری بخشی از این بدهی پرداخت شود.

طلب 60 میلیارد تومانی دانشگاه آزادگلستان از بنیاد شهید

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید علی طاهری درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: طبق قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی  هزینه تحصیل  دانشجویان شاهد در دانشگاه ها برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و دراستان بیش از ۶۰ میلیارد تومان از بنیاد شهید طلب داریم.

وی ادامه داد: خوشتبخانه در پرداخت حقوق کارکنان مشکلی نداریم وتعدادی از کارمندان امسال بازنشسته شده اند و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم بخشی از طلب خودرا  بنیاد شهید بگیریم ودولت در این زمینه کمک کند.

وی بیان کرد: نزدیک به ۲۸ هزار دانشجو  که شامل ۴۰درصد دانشجویان دانشگاه های استان است در دانشگاه آزاد گلستان تحصیل می کنند و رشته های متنوعی در واحد گرگان داریم  و در سه واحد دانشگاه استان مقطع دکتری وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه اسلامی استان گلستان افزود: ۳۰ درصد اعضای هیأت علمی و ۳۰ درصد کارکنان دانشگاه های استان در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار هستند وهمچنین از نظر امکانات مانند ساختمان، آزمایشگاه، توان علمی و هیأت علمی کمتر از دانشگاه دولتی نیستیم وحتی در بعضی از زمینه ها جلوتر هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار