در آیینی با حضور مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان موسی کیخا به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، عصر امروز دوشنبه 16 اسفند ماه 1400 با حضور مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان موسی کیخا به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان معرفی شد.

سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: انتظار نظام تعلیم و تربیت از دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم در تراز انقلاب است، باید برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در تکاپو بود و بر اساس نیازهای هر استان و با تاکید بر مباحث علمی، بومی در این دانشگاه حرکت کرد.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی، افزود: هر فعالیتی که در نظام تعلیم و تربیت شکل می گیرد باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات ارزنده نوید ثنایی، برای موسی کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان در مسئولیت جدید آرزوی سلامتی و بهروزی داشت.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان در پایان گفت: همه ما در روز قیامت باید پاسخگو باشیم چرا که قبول مسؤولیت در این دنیا هدف نیست بلکه امانتی است برای آزمایش، امید است در این آزمایش با همکاری همه همکاران و استادان سربلند باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار