مسوول بسیج رسانه استان گلستان گفت: اصحاب رسانه به ویژه در این استان ظرفیت های ویژه ای در جهاد تبیین و توانمندی بالایی در تحقق این راهبرد مهم دارند.

مسوول بسیج رسانه گلستان: رسانه‌ها ظرفیت ویژه‌ای در جهاد تبیین دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، محمد مهدی تجری روز چهارشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان افزود: با توجه به مطالبات  رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با  جهاد تبیین، اصحاب رسانه گلستان از توانمندی ویژه ای در این حوزه دارند و بی شک سیاست گذاری های این جشنواره با اهدافی در همین موضوع  اجرا شده است.
وی تصریح کرد: نقاط قوت  این جشنواره  شناسایی، رفع مشکلات و ارائه راه حل بوده که  یکی از بسترهای عملیاتی شدن ظرفیت ویژه اصحاب رسانه گلستان در  مولفه های قوی و توانمند در جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: در هر دوره ، جشنواره ابوذر شاهد بلوغ و شکوفایی بهتر نسبت به سال های قبل بوده است و به یقین جلسات متعددی آسیب شناسی از مشکلات سال های گذشته این جشنواره برای کیفیت بیشتری انجام شد و شاهد تحول نوینی توسط نخبگان اصحاب رسانه از نظر کمی و کیفی بودیم.

تجری اضافه کرد: آثار ارایه شده در جشنواره در سطح کشوری داوری شده که منتخبان حرف برای گفتن داشتند که این مهم به یقین توان و قوه بسیار پررنگ اصحاب رسانه گلستان است.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ضمن قرائت بیانیه جشنواره گفت: رسالت اصلی این جشنواره بازخوانی مطالبات مردم از زبان اصحاب رسانه در جهاد تبیین است.
ولی الله شهابی ادامه داد: اهمیت جهاد تبیین باید  مثل چراغ و نوری پیرامون خود را روشن کند و اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.
وی افزود: بیش از ۶۳ نفر از مشتاقان استانی با ژرف اندیشی عالمانه و ابوذرگونه در این جشنواره شرکت کردند که در مجموع  یازده نفر برگزیده کشوری و هشت نفر استانی اعلام نتیجه شد.
شهابی گفت: خط رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی با عنایت به نقش آفرینی و ارزش مداری ماهوی آثار از بین متعهد و انقلابی با چهره های ابوذری مورد تقدیر جشنواره قرار داده است.
وی افزود: تداوم حرکت ابوذری فاصله رسانه های متعدد و نگاه آرمانی خود تقویت دوره های دانش افزایی ضروری است.

به گزارش ایرنا، اصحاب رسانه گلستان ۸۵۵ اثر به جشنواره ابوذر در قالب های عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، مقاله، گزارش، یادداشت، مصاحبه، خبر و تیتر  ارسال کردند که از این تعداد ۳۵۶ اثر مکتوب، ۱۰۷ اثر  چند رسانه ای و ۳۹۲ اثر عکس بود که در  مراسم اختتامیه جشنواره‌ علاوه بر تجلیل ویژه از ۳۲ نفر برگزیده از همه کسانی که در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند با اهدای هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.
این جشنواره در گلستان با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار  شد که نگاه بومی به حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت‌زدایی، تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری و مطالبه‌گری و دولت و مجلس انقلابی از موضوعات مورد تاکید بود.
استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار