فرماندار بندرگز گفت: میزبانی از اردوی تیم ملی کشتی کامبوج نشانه فراهم بودن حداقلی زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به خصوص در رشته کشتی است که ارتقای آن به توسعه گردشگری ورزشی منجر خواهد شد.

فرماندار: زیرساخت‌های بندرگز برای توسعه گردشگری ورزشی فراهم می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ صابر حسن‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشتی بندرگز و به خصوص شهر نوکنده از توابع این شهرستان سابقه دیرینه و روشنی در کشتی دارد که تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های آن علاوه بر افزایش درآمد می تواند بار دیگر کشتی بندرگز را به رده‌های بالای کشور برساند.

وی بیان کرد: میزبانی از اردوی تیم ملی کشتی کامبوج نشان داد بندرگز می تواند به مقصدی برای برپایی اردوی تیم‌ ملی کشورهای دیگر تبدیل شود که لازمه آن افزایش هر چه بیشتر زیرساخت های ورزشی و گردشگری است.

فرماندار بندرگز ادامه داد: ظرفیت های فراوان گردشگری طبیعی و تاریخی در کنار زیرساخت های ورزشی موجود می تواند عامل جلب توجه تیم های ورزشی برای برپایی اردوی آماده سازی در این شهرستان باشد که تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌ها برای جذب بیشتر تیم‌های ورزشی خارجی و رونق گردشگری ورزشی استفاده کنیم .

اردوی یک ماهه تیم ملی کشتی کامبوج به سرمربیگری کمیل قاسمی دارنده مدال طلای المپیک لندن اردوی در شهرستان بندرگز در حال برگزاری است.

رمضان خدر متولد ۲۳ فروردین سال ۱۳۲۳ در شهر کوچک نوکنده از توابع شهرستان بندرگز و درگذشته آخرین روز اردیبهشت سال ۱۳۷۸ با ۲ بار حضور در المپیک و کسب مدال‌های رنگارنگ از دیگر رویدادهای معتبر جهانی یکی از افتخارآفرینان ورزش گلستان و کشتی ایران است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار