ستاد بزرگداشت مقام‌ معلّم با همکاری انجمن ‌علمی ‌ادبیات ‌استان،‌ نخستین جشنواره‌ی استانی " تجربیات و خاطرات مدرسه " را برگزار می کند.

نخستین جشنواره‌ی استانی" تجربیات و خاطرات مدرسه "

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد بزرگداشت مقام‌ معلّم با همکاری انجمن ‌علمی ‌ادبیات ‌استان‌گلستان با هدف بهره‌گیری و اشتراک‌گذاری تجارب فرهنگیان و معلمان تلاش‌گر در نظر دارد نخستین جشنواره‌ی استانی " تجربیات و خاطرات مدرسه " را با شرکت گسترده‌ی فرهنگیان استان برگزار نماید.

شرکت در جشنواره برای عموم فرهنگیان استان اعم از نیروهای رسمی-آزمایشی-پیمانی-قراردادی-خرید خدمات و غیر دولتی و ... آزاد می‌باشد.

آثار مربوطه  حداکثر در 5 صفحه و در قالب word  و با فونت nazanin 14  ارسال گردد. (عنوان اثر Titr 14 باشد.)

هریک از همکاران صرفا یک اثر در هر بخش (تجربه –خاطره) را ارسال نمایند.

مشخصات کامل همکار شامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، کد پرسنلی، نام شهرستان، نام مدرسه و شماره تماس) درج گردد.

یک قطعه عکس پرسنلی با ابعاد 4*3 با حجم حدکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل(حداکثر 70 کیلو بایت ) اسکن و در قالب jpg ارسال گردد.

 نحوه ارسال آثار:

از طریق آی دی @erteghagolestan در شبکه شاد

تحویل آثار به کارشناس برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی شهرستان (همکاران محترم آثار و عکس اسکن شده را طبق فرمت ذکر شده در قالب cd به مدیر مدرسه و مدیر به کارشناسی شهرستان تحویل نماید.)

مهلت ارسال آثار تا 1401/01/20

لازم به ذکر است تجارب همکاران پس از مرحله‌ی داوری به نام افراد و به صورت کتاب چاپ خواهد شد و به تمام شرکت کنندگان لوح تقدیر و به نفرات برگزیده هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد.  

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار