‍مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با توجه به انجام خانه تکانی پایان سال از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند.

خانه تکانی اسفند و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان ایرج حیدریان گفت : روزهای پایانی اسفند ، سنت کهن خانه تکانی انجام و مصرف آب بطور قابل توجهی افزایش می یابد بنابر این با توجه به محدودیت منابع آبی در استان، شهروندان باید از هدر رفت آب و استفاده بی رویه از این نعمت خدادادی جلوگیری کنند.

او از آمادگی برای آبرسانی به مشترکین در شهرها و روستاهای استان گلستان در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود : تمامی تمهیدات لازم برای آبرسانی به مردم شریف استان اندیشیده شده است ولی در صورت عدم مدیریت صحیح مصرف آب ممکن است با مشکل کاهش فشار در شبکه توزیع و یا قطع آب مواجه شوند .

او افزود : بانوان در شیوه های مصرف بهینه آب در بخش های شستشو، پخت و پز، کنترل سیستم های سرمایش و گرمایش و مصارف باغچه که زیرنظر مدیریت کانون خانواده انجام می شود، نقش دارند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز برای رفع حوادث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب ، مراکز امداد و اکیپ حوادث بصورت شبانه روزی آماده باش هستند و هم استانی ها در صورت مشاهده هر گونه اتفاق و مشکل و حتی ارائه پیشنهادات می توانند با شماره ۱۲۲ مرکز ارتباط مردمی شرکت آبفا گلستان تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار