رئیس اداره زکات گلستان خبر داد

رئیس اداره زکات استان گلستان گفت: پیش بینی می شود مردم گلستان در جشن نیکوکاری امسال ۲۰ میلیارد تومان مشارکت داشته باشند.

پیش‌بینی کمک ۲۰ میلیاردی گلستانی‌ها در جشن نیکوکاری/ در آستانه نوروز نیازمندان را فراموش نکنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام امین هلاکو ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه های مهم کمیته امداد یاری و دستگیری از محرومان و مستمندان است و یکی از سنت های حسنه در آستانه عید باستانی نوروز کمک به فقرا و نیازمندان است که کمیته امداد نیز مساعدت از اقشار محروم جامعه را رسال خود می داند و هر ساله در این راستا گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن نیکوکاری پربارتر از سال گذشته در استان گلستان پیگیری شده است، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه در حال برگزاری است، این برنامه از ابتدای ماه جاری آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره زکات استان گلستان با بیان اینکه مردم گلستان در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری مشارکت داشتند، بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود مشارکت مردم گلستان در جشن نیکوکاری امسال به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

هلاکو به راه های ارتباطی برای مشارکت مردم در جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: خیرین و مردم نوع‌دوست گلستان می توانند کمک های خود را از طریق سایت emdad.ir و یا شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ واریز کنند، همچنین امکان پرداخت مساعدت مالی از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۷*۱# و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در سطح شهر نیز وجود دارد.

وی به مردم توصیه کرد در روزهای پایانی سال فقرا و محرومان را فراموش نکنند و افزود: در روایات و گفتار و سیره اهل بیت(ع) به کمک از محرومان تاکید شده است، در شرایط فعلی که برخی افراد از لحاظ معیشتی، خوراک و پوشاک وضعیت مناسبی ندارند باید به دستگیری و کمک به محرومان بیش از پیش توجه کنیم.

گفتنی است؛ امسال ۴۰۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است که ۳۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۳۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک های مردمی به نیازمندان در سراسر استان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار