نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان ظرفیت فراوانی برای تولید انواع محصول کشاورزی دارد که رشد بهره‌وری در این بخش به افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی احتیاج دارد.

گلستان به افزایش سرمایه‌گذاری در صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی احتیاج دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، غلامرضا منتظری روز پنجشنبه در همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی- امنیت غذایی در گرگان افزود: افزایش درآمد بهره برداران و جلوگیری از خام فروشی از فواید مهم رونق صنایع تبدیلی بخش کشاورزی است که باید زمینه رونق آن با حمایت از سرمایه گذاران فراهم گردد.

وی ادامه داد: تامین امنیت غذایی نیاز اساسی کشور است و تلاش برای تحقق این هدف  جهاد محسوب می شود که برای استمرار رشد و بالندگی کشور به توجه بیشتر مدیریت جهادی نیاز داریم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: نتیجه گرایی ، بن بست شکن، امید بخش و هوشمندانه بودن از ویژگی های مدیریت جهادی است که باید از این ظرفیت برای بالندگی و اقتدار کشور استفاده کرد.

وی ادامه داد : گلستان در تولیدات کشاورزی سرآمد کشور است و باید از فرهنگ مدیریت جهادی در افزایش بهره‌وری کشاورزی و افزایش درآمد سرانه خانوار ها بیشتر استفاده کند.

همایش ملی ۲ روزه فرهنگ و مدیریت جهادی- امنیت غذایی در گرگان از روز گذشته با حضور جمعی از مسوولان وزارت جهادکشاورزی و محققان در گرگان آغاز شد.

امروز و در مراسم پایانی این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسوولان گلستان از مولفان ۱۶ مقاله برتر این همایش تجلیل می شود. 

محققان کشاورزی ۲۰ استان ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کرده بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار