شهردار گرگان گفت: این شهر با ساخت ۱۲۵ نماد نوروزی، طراحی دیوارنگاره و اجرای نورپردازی در نقاط گوناگون به ویژه مراکز گردشگری و تفریحی به استقبال عید باستانی و بهار می‌رود.

شهردار: گرگان با ۱۲۵ نماد و دیوارنگاره نوروزی به استقبال بهار می‌رود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه ریزی برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت نوروز برای جذب گردشگر و افزایش زمان اقامت مسافران از مدت ها قبل در شهرداری آغاز شده و ساخت ۶۰ نماد، اجرای ۳۵ نورپردازی و طراحی ۳۰ دیوارنگاره با موضوعات عید، بهار و مسافرت، از جمله این فعالیت ها است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت خطوط و نقوش ایرانی و اسلامی، رنگ های اصیل ایرانی و زنده نگه‌داشتن رسوم و سنت های گذشته، در طراحی نمادها و دیوار نگاره‌های نوروزی گرگان از سبک هنر اصیل مینیاتور استفاده گردید.

شهردار گرگان اجرای این گونه اقدامات را گامی موثر برای جذب بیشتر گردشگر دانست و گفت: گرگان جاذبه‌های زیادی دارد که معرفی این قابلیت ها می تواند به افزایش حضور مسافران منجر شده و بهبود درآمد را شهر به همراه داشته باشد.

سبطی ادامه داد: رونق بخشیدن به پارک‌ها و بوستان‌ها، بازگشایی بازارچه‌های نوروزی و شب بازارها، توقف ساخت و سازها و جمع آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، فضاسازی شهری و زیباسازی، از جمله اقدامات شهرداری گرگان در آستانه بهار طبیعت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار