مدیر تعاون روستایی استان گلستان از عرضه میوه و تره بار مایحتاج هم استانی ها در ایام عید سعید نوروز در ۸۳ مرکز خبر داد و تأکید کرد: اگر بازار متورم نشود و قیمت کذایی نداشته باشد، محصولی را عرضه نمی کنیم.

عرضه میوه عید در ۸۳ مرکز گلستان / نیاز نباشد عرضه نمی کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الله صالح‌المومنین، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای کنترل قیمت ها، برای عرضه میوه و تره بار در ایام سعید نوروز، ۸۳ مرکز عرضه را معین کرده ایم که اگر بازار متورم نشود و یا قیمت تغییر نکند، سیب و پرتغال را عرضه نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، ما وظیفه تنظیم بازار را بر عهده داریم و عرضه کننده بازار نیستیم، ادامه داد: کمیته راهبردی که متشکل از استانداری، سازمان صمت، بازرسی، انجمن حمایت از مصرف کنندگان، جهاد کشاورزی و ... می باشند، مسئولیت تعیین قیمت را بر عهده دارند.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان، با اشاره به اینکه، قیمت محصولات تا چند روز آینده با میانگین قرار دادن قیمت میدان تره بار و بازار مشخص خواهد شد، افزود: مراکز عرضه علاوه بر چند نقطه از مرکز استان (گرگان)، در همه شهرستان ها نیز دایر خواهد شد.

صالح‌المومنین، در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه کالاهای ستاد تنظیم بازار همچنان در ۵۲ فروشگاه جداگانه در سطح استان و دو سامانه خرید اینترنتی توزیع هوشمند نیز عرضه می شود، خاطر نشان کرد: بازار مصرف می تواند با نرخ مصوب، گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر و... را از این فروشگاه ها تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه توزیع هوشمند در شهرهای گرگان، بندرترکمن، بندرگز و کردکوی، نیز فعال است، اضافه کرد: برای عرضه محصولات طوری ورود خواهیم کرد که بازار ملتهب و آشفته نشود و تا زمانیکه بازار خود را تنظیم کند، نیازی ندارد که ما وررود کنیم.

مدیر تعاون روستایی گلستان، با تأکید بر اینکه سیاست دولت بر این است که مردم در ایام عید با مشکل مواجه نشوند، یادآور شد: نباید دلال ها و واسطه ها قیمت های کذایی را به بازار بیاورند و ما حکم ترمز را مقابل آنها داریم و در تأمین و عرضه کالا هیچ محدودیتی را نداریم و همه کالاها فراوان فراهم است.

وی در پایان اضافه کرد: همه اتحادیه های تعاونی روستایی هم با ما در تعامل و همکاری هستند و حتی برای بعد عید نیز در خدمت هم استانی ها خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار