مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیادمسکن گلستان با بیان اینکه اولویت بنیاد محرومیت زدایی است، گفت: رهاورد سفر رئیس جمهور سبب عمران و آبادانی روستاها می‌شود.

رهاورد سفر رئیس جمهور سبب عمران و آبادانی روستاها می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت‌الاسلام ولی‌نژاد پیرامون دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان گلستان اظهار کرد: بنیادمسکن انقلاب اسلامی براساس سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین و ترسیمی که رهبر معظم انقلاب داشته و دارند، به سمت محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم که ولی نعمت ما هستند، ارائه دهد.

وی افزود: تلاش بنیادمسکن گلستان این است تا غبار محرومیت را از سیمای استان به ویژه از روستاها بزداید و مردم را از آرامش و آسایش بیشتری در بخش مسکن و خدماتی که در روستاها ارائه می‌شود، برخوردار کند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه صبوری مردم برابر مشکلات زیاد است، ادامه داد: ضمن اینکه این مردم در همه حال دفاع از انقلاب را بر خود واجب می‌دانند؛ برای همین شایسته نیست که از محرومیت رنج ببرند و مسئولان هم باید خدمات رسانی مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهند به ویژه در دولت آیت الله رئیسی که محرومیت‌زدایی را به عنوان یک اصل و شعار مهم دولت مطرح کرده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم و در رأس آن رئیس جمهور اراده کرده است که در دسترس مردم باشد و همه توان خود را برای محرومیت‌زدایی پای کار بیاورد. سفر رئیس جمهور به استان گلستان پرخیر و برکت بوده و همه بخش‌های استان از آن برخوردار شده‌اند.

ولی نژاد گفت: بنیادمسکن نیز براساس تعهداتی که در طرح نهضت ملی مسکن دارد، همه توان مجموعه را پای کار آورده است. علاوه براین در روستاها برای مقاوم سازی و نوسازی خانه‌های غیرمقاوم و فرسوده نیز کارهای بزرگی در حال انجام است که سبب عمران و آبادانی روستاها می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار