یادواره ۲۹ شهید فندرسک جنوبی در روستای دارکلاته از توابع شهرستان رامیان برگزار شد.

یادواره ۲۹ شهید فندرسک جنوبی در روستای دارکلاته

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان ، فرمانده سپاه نینوا استان در این مراسم با بیان اینکه شهدا با دل و جان به جبهه و جنگ رفتند و برای جایگاه و رتبه عازم جبهه نشدند گفت : مسئولان ما نیز اکنون باید از منش و روش شهدا پیروی کرده و مسئولیت ها را برای رتبه و مقام نخواهند و خدمت مهم باشد.
سردار علی ملک شاهکوهی به خصوصیت مهم دیگری از شهدا اشاره کرد و گفت : مهمتر از همه بحث ولایتمداری است هیچ شهید و رزمنده پای در جبهه گذاشت مگر اینکه با اذن ولایت بود زیرا معتقد بودند ولایت کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود می رساند در این دنیای پر تلاطم و انحرافات، فقط ولی فقیه است که می تواند به مانند پشتیبان نظام و کشور را سربلند کند.
وی با بیان اینکه به واسطه خون شهدا هدایت‌های رهبری و حضور مردم، دشمنان و به خصوص آمریکا در حال تحقیر شدن هستند گفت: پهپادهای آنها از آسمان به زمین آورده می‌شوند کشتی های آنها را توقیف می‌کنیم و دیگر خبری از قدرت پوشالی آنها نیست .
سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه با فرماندهی رهبر این مسیر با قدرت پیش می‌رود گفت : حتماً گرفتاری‌ها و اشکال‌هایی هم وجود دارد که برای رسیدن به قله باید مشکلات را نیز تحمل کرد شیاطین هیچ گاه آرام نمی نشینند امروز اسرائیل و آمریکا شر مطلق هستند اما این مسیر تداوم خواهد یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار