فاضل دادگر گفت: ۸۰ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهرهای گلستان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است لذا باید در این راستا اقدامات پیشگیرانه و هدفمند انجام شود.

موتورسواران در صدر جانباختگان تصادفات رانندگی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «محمدسعید فاضل دادگر» صبح امروز (دوشنبه ۲۳ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف 11 تن و 754 کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به انهدام 22 باند قاچاق مواد مخدر، دستگیری 256 قاچاقچی، دو هزار و 178 خرده فروش مواد افیونی و جمع آوری هفت هزار و 892 معتاد متجاهر، اضافه کرد: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی هم در خصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می کند که اثرات مطلوبی در راستای پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها داشته است.

فاضل دادگر در ادامه با اشاره به کشف بیش از 91 درصد از جرایم فضای مجازی استان در سال جاری، گفت: بیش از 42 درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

وی با اشاره به حوادث رانندگی هم ادامه داد: 27 نهاد و سازمان در حوزه ترافیک نقش دارند لذا همگی باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: 80 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهرهای استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است لذا باید در این راستا اقدامات پیشگیرانه و هدفمند انجام شود.

فاضل دادگر عنوان کرد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم، بیشترین علت تصادفات رانندگی در شهرهای استان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار