فرمانده سپاه نینوا گفت: با توجه وجود اسناد مختلف در پیشرفت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، جهاد تبیین در این راستا، ضروری است.

جهاد تبیین در اولویت است/ نقاط قوت انقلاب برجسته شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی در جمع فعالان فضای مجازی در استان گلستان، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ شاهد اتفاقات مختلفی در سطح استان و کشور بودیم که یکی از اصلی ترین پیروزی های  انقلاب اسلامی، حضور  مردم پای صندوق های رای با وجود شرایط خاص موجود بود.
وی یکی از اتفاقات استانی را حادثه گالیکش عنوان کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت مردم در فضای حقیقی و مجازی باعث شد تا دشمنان انقلاب اسلامی نتواند از این موضوع استفاده کنند.

سردار شاهکوهی تاکید کرد: تمام نعمات جمهوری اسلامی به واسطه خداوند متعال است و باید برای حفظ این نعمات ایمان خود را قوی و قدردان این نعمات باشیم.

وی گفت: با شیوع بی بندوباری و گناه در جامعه باید منتظر عذاب الهی باشیم ، باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش پیدا کند و حال حاضر را درک کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.
برای ایجاد جامعه اسلامی مسئولیت فعالان مجازی بیشتر می شود و باید برای آگاهی مردم، باید محتوای مناسب و درخور تولید و منتشر شود و بهمانطور که به کاستی ها توجه می کنیم؛ نقاط قوت نظام و انقلاب نیز بزرگ شود.

فرمانده سپاه نینوا به حمله موشکی سپاه به مرکز جاسوسی اسرائیل اشاره کرد و تصریح کرد: هدف قرار دادن مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق لا موشک های نقطه زن یکی از اقدامات قابل تحسین انقلاب و پاسداران این انقلاب بود که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم؛ چرا که اگر چنین اقدامی از سوی دشمنان انحام می شود مسلما شاهد بزرگ کردن ان توسط رسانه های بیگانه بودیم.

سردار افزود: با توجه وجود اسناد مختلف در  زمینه پیشرفت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، جهاد تبیین در این راستا، ضروری است.

وی تاکید کرد: باید در حوزه های مختلف قدرتمند شویم و بازوی اصلی قدرت انقلاب، مردم هستند؛ چرا که مردم بودند که انقلاب اسلامی را پیروز کرد و همین مردم هستند که می توانند انقلاب را حفظ کنند؛ به عنوان مثال اگر مردم عراق، اوکراین و افغانستان پشتیبان حکومت بودند؛ چنین شرایطی برای این کشورها پیش نمی آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار