فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام ۳۱۳ زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام ۳۱۳ زائر گرگانی به اردوهای راهیان‌نور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به نیت یاران امام زمان تعداد ۳۱۳ نفر از شهروندان گرگانی به راهیان نور اعزام شدند.

وی از برگزاری سومین مرحله اعزام راهیان نور به جبهه‌‌ها و یادمان شهدا خبر داد و تصریح کرد: بعد از اعزام دانش آموزی و دانشجویی، اعزام محلات، اقشار و آحاد مردم را به صورت متمرکز در شهرستان گرگان آغاز شد و این اعزام تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه سهمیه اعزام راهیان نور برای این شهرستان ۳۱۳ نفر است، خاطرنشان کرد: به نیت امام عصر(عج) تعداد ۳۱۳ نفر را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کردیم.

فخرالدین با بیان اینکه شور و اشتیاق مردم برای اعزام به اردوی راهیان نور وصف‌ناشدنی است، اظهار کرد: شور و شعف مردم برای شرکت در مناطق عملیاتی جنوب کشور ستودنی است حتی افرادی با خودروهای شخصی اقدام به رفتن در مناطق عملیاتی جنوب کشور کردند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار نفر از شهروندان گرگانی به اردوهای راهیان نور اعزام شوند، افزود: سهمیه استان گلستان برای اعزام راهیان نور در سطح محلات ۴ هزار نفر است که قطعا محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان تصریح کرد: مسوولان سپاه پیش‌بینی کردند که تعداد ۷ هزار نفر از استان گلستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

فخرالدین با اشاره به اینکه سفر راهیان نور به مدت پنج روز خواهد بود، گفت: دو سالی است که به علت شیوع کرونا اعزام راهیان نور متوقف شده بود و دل‌های مشتاقان برای سفر به این مناطق بی‌قرار بود و می خواستند با توسل به شهدا روحشان را جلا دهند با توجه به اینکه محدودیت اعزام به این مناطق را داشتیم استقبال مردم برای شرکت در این مراسم های معنوی بسیار باشکوه بود.

به گزارش فارس، راهیان نور برنامه‌ای برای ایجاد پیوند با فرهنگ و ارزش‌های انسان‌ساز دفاع مقدس است باید حماسه‌های دفاع مقدس را به واقعیت نزدیک‌تر کنیم و برنامه‌های موثر به گونه‌ای طراحی شود تا هیجان‌ عملیات‌ها به جوانان امروزی منتقل شود.

امروز اگر چه جنگ نیست، ولی راهیان نور برنامه‌ای برای ایجاد پیوند با فرهنگ و ارزش‌های انسان‌ساز دفاع مقدس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار