فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه دوباره‌ای از عاشورا و کربلا بود، گفت: اردوهای راهیان نور باید برای جوانان ملموس‌تر شود.

 اردوهای راهیان نور باید برای جوانان ملموس‌تر شود

به گزارش گلستان 24 ؛سردار حسین معروفی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور اظهار داشت : ما باید با بومی‌سازی اردوهای راهیان نور تعلق خاطر و ارزشمندی اجرای این سفر برای جوانان را ملموس‌تر کنیم.

 وی تاکید کرد : جنگ به خودی خود محنت‌آور است، چون خسارت مادی و معنوی و جانی را در پی دارد اما چه اتفاقی افتاد که جنگی را که همه دنیای کفر بر ما تحمیل کردند و یک فرمانده خونخوار مثل صدام فرماندهی آن را بر عهده گرفت به دفاع مقدس تبدیل شده و سرزمین‌هایی که در آن مقامت شکل گرفت، به سرزمین نور تبدیل شده است.

وی  با اشاره به اینکه دفاع مقدس جلوه دوباره‌ای از عاشورا و کربلا بوده  و راهیان نور به سرزمین نور تبدیل شده است تاکید کرد : حوزه اعتقادی و اصول و مبانی ما بود که این مناطق را به سرزمین نور تبدیل کرد و جوانانی که با پیروی از ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا برای مقاومت از کشور، دین و ناموس خود پای به عرصه نبرد گذاشتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: جان دادن بچه‌های ما حسینی بود و ایثارگری بچه‌های ما عباسگونه و صبر مادران ما زینب گونه بود.

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: رمز ماندگاری فرزندان شما اخلاص در عمل بود و هیچ چیزی جز خدا در عمل این فرزندان جای نداشت و باور داشتند که باید از ولایت فقیه پیروی کنند و این پیروی سبب پیروزی ملت ما شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: 8 سال به فرمان امام جنگیدیم و بعد امام آتش‌بس را پذیرفت و مردم در نیمروز دست لبیک را بالا نگه داشته و آن نیمروز از هشت سال جنگ مهم‌تر بود و این نشان داد امتحان جنگ امتحان توده‌های مردم بود و ما پیروز شدیم.

معروفی بیان کرد: امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال 1388 بود و این سال امت ما ثابت کرد دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و تائید مقام معظم رهبری بر اجرای این اردوها، اظهار داشت : زمانی که من به دلنوشته‌های این جوانان نگاه می‌اندازم باورم نمی‌شود یک نوجوان چه برداشت معنوی عمیقی از این سرزمین نور دارد و افسوس می‌خورد که چرا آن زمان حضور نداشته است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار