معاون فرهنگی سپاه نینوا با بیان اینکه برای ترویج سرود اولین جشنواره ملی و بین المللی فجر با مشارکت دستگاه های همکار برگزار می شود، گفت: امروز دومین مرحله استانی با اجرای زنده 20 گروه منتخب برتر استان در حال برگزاری است تا یک گروه به مرحله کشوری و 4 گروه دیگر برای کسب آرای مردمی به رقابت بپردازند.

اجرای 20 گروه گلستانی در جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اکبر عرفانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در دهه 60 سرود نقش بسیار موثری را در ماندگاری ارزش های انقلاب اسلامی ایفا کرد اما به تدریج در دهه های بعدی شاهد کم فروغ شدن آن شدیم تا در دهه 90 رهبری فرمانی را برای توانمند سازی گروه های سرود صادر فرمودند که ثمره آن در زمان کرونا و اجراهای گروه های سرود در تزریق شادابی به محلات مشخص شد.

معاون فرهنگی سپاه نینوا با بیان اینکه برای ترویج سرود اولین جشنواره ملی و بین المللی فجر با مشارکت دستگاه های همکار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امروز دومین مرحله استانی با اجرای زنده 20 گروه منتخب برتر استان در حال برگزاری است تا یک گروه به مرحله کشوری و 4 گروه دیگر برای کسب آرای مردمی به رقابت بپردازند.

وی افزود: در ماه رمضان اختتامیه مرحله استانی برگزار می شود تا گروه ها برای اختتامیه مرحله کشوری اعزام شوند با توجه به اینکه اولین جشنواره استانی بوده و 147 اثر به دبیرخانه ارسال شده می توان عنوان داشت ظرفیت خوبی ایجاد شد تا دومین جشنواره را برای سال بعد در برنامه داشته باشیم.

عرفانی گفت: تقویت توانمندی مهارت ها از طریق ظرفیت پایگاه ها را در برنامه داریم تا با فراخوان های مختلف برای توانمند سازی مهارت های سرگروه ها ی سرود برنامه ریزی داشته برگزار می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار