حجت الاسلام دیلمی گفت: پاسداران نقش مهمی در ایجاد اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی جریان استکباری و جریان نقاق و نفوذ دارند.

پاسداران نقش مهمی در اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر استکبار دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی با تبریک ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز پاسدار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از بهترین نامگذاری ها روز پاسدار است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این روز، بزرگداشت دلاورمردانی است که از اولین لحظات پیروزی انقلاب برای صیانت از ارزش ها و تحقق اهداف الهی و انقلابی مخلصانه هستی و زندگی خود را فدای اسلام ناب کردند.

 

وی ادامه داد: این پاسداران همان راهی که سیدالشهدا در آن گام نهاد و تمام هستی خود را فدای اسلام ناب کرد، رفتند و از مکتب عاشورا آموختتند سر به نی می دهند ولی ذلت هرگز.

 

حجت الاسلام دیلمی گفت: این روز حکایت از دلامردی ها و رشادهت های بی بدیل و بی نظیری است که هرگز فراموش شدنی نیست.

 

وی اظهارداشت: جهاد فی سبیل الله و و پاسداری از اسلام ناب و آرمان های انقلاب یکی از بزرگترین نعمات الهی است که خداوند سبحان به کسانی عطا می کند که اسوه های صبر، پایداری، معنویت، ایثار و شهادت باشند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این نهاد مقددس که از رویش های عظیم  انقلاب اسلامی است امروز نقش مهمی در ایجاد اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی جریان استکباری و جریان نقاق و نفوذ دارند و همواره حرکت متعالی آنان موجب یاس و هراس دشمن و نقشه بر آب شدن کینه ورزی ها و نقثش های آنان می شود.

 

وی گفت: پاسداران در تمامی صحنه ها نقش مجاهدانه، مخلصانه و هوشمندانه این نهاد انقلابی در مقتضیات فراروی انقلاب  در کنار مردم از ارزش ها دفاع می کنند و در بحران ها کنار مردم  هستند.

 

حجت الاسلام دیلمی افزود: با همت تشکل های دینی، انقلابی و شبکه تبلیغی در سطح مساجد و اماکن مذهبی در تبیین سیره  سیدالشهدا و گرامیداشت روز پاسدار در سطح استان برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و مراسمات متعددی در حال اجراست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار