فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهبردهای مهم حفظ و ارتقای اقتدار نظام است.

اقتدار نظام در گروی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا پیرامون ایام مزین به نام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره این دردانه های خوشنام، اظهار کرد: همه ما در این پهنه بزرگ اسلامی می دانیم که آنچه امروز به ما عزت و سربلندی بخشیده است برکت خون شهدا و صبوری و همراهی خانواده های معظم و معزز شهداست.

وی با بیان اینکه برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند تداوم راه شهدا و مشی اعتقادی و رفتاری آنها هستیم، افزود: شهدا عاشق مردم، نظام و انقلاب و مطیع ولی فقیه بودند و اگر همین عشق و محبت به مردم و رهبری را بیش از پیش در کشور نهادینه کنیم بخش عمده ای از مشکلات قابل حل خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندرگز امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن روحیه ایثار و شهادت در کشور است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر این است که آنها هم می دانند کشوری که شهادت دارد از مرگ نمی هراسد.

حسن پور وظیفه و رسالت مدیران را در برابر شهدا بسیار خطیر و مهم دانست و گفت: امروز مردم به دولت انقلابی و مردمی امید بسته اند و منتظر هستند تا تلاشها و مجاهدت های این دولت به نتیجه برسد و در این مسیر قطعا دعای خیر خانواده معظم شهدا نیز بدرثه راهشان خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر تحرک بیش از پیش دستگاهها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی به ویژه مجموعه های خودجوش فرهنگی برای تلاش مضاعف در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد: ما معتقدیم اثرگذارترین کار در حوزه فرهنگ کارهای مردمی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار