مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، از مهارت یک حادثه جزئی در رابطه با چهارشنبه آخر سال در مرکز استان گلستان خبر داد و گفت: خانواده ها به طور جد مراقب فرزندان خود باشند.

مهار یک حادثه در گرگان / مراقب فرزندان در چهارشنبه سوری باشیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی‌الرضا صفری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه شاهد وقوع حادثه تلخ در رابطه با چهارشنبه آخر سال در شهر گرگان نبودیم.

وی با بیان اینکه، شب گذشته یک حادثه حریق لاستیک در ویلاشهر مهار شد، ادامه داد: در این حادثه عوامل انسانی دخیل بودند که پیش از سرایت آتش به دیگر اماکن و خودروها و وارد شدن خسارت های جبران ناپذیر، به شکل کامل مهار شد.

مدیرعامل آتش نشانی گرگان با تاکید بر اینکه کلیه ماموران آتش نشابی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل هستند، خاطر نشان کرد: خانواده ها باید دقت کافی را در مراقبت از فرزندان خود در خصوص دوری از مواد محترقه و آتش‌زا داشته باشند.

صفری با اشاره به اینکه در سالجاری شاهد کاهش حوادث مرتبط با این ایام تا به این لحظه هستیم، تصریح کرد: یک لحظه غفلت سبب می شود تا یک عمر افسوس و پشیمانی نصیب افراد بی احتیاط گردد و جان افراد بی گناه را به خطر اندازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار