معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: توسعه بخش کشاورزی گلستان نیازمند ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بوده که بخشی از آن بر عهده دولت است.

توسعه کشاورزی گلستان ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سید محمد دهنوی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت در جامعه اسلامی یک تکلیف و توفیق است.

وی با تقدیر از عملکرد مختار مهاجر رییس پیشین جهاد کشاورزی گلستان وی را فردی جهادی، خلاق در حوزه مدیرتی خود دانست و افزود: انتخاب «محمد برزعلی» به عنوان رییس جدید جهاد کشاورزی پس از مشورت های زیاد صورت گرفته و من وی را فردی مسلط در حوزه کشاورزی می دانم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اضافه کرد: ۴۷ درصد جمعیت استان ما در روستاها زندگی می کنند و این مسئله نشان دهنده این مطلب مهم است که کشاورزی محور توسعه استان گلستان است و برای رسیدن به توسعه و پیشرفت راهی به جز تقویت بخش کشاورزی نداریم.

دهنوی ادامه داد: توسعه بخش کشاورزی گلستان نیازمند ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که بخشی از آن بر عهده دولت و بخش دیگری از آن به مشارکت مردم بر می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: ما باید مردم را پای کار بیاوریم تا بتوانیم تولید ناخالص ملی را دوبرابر کنیم و در این راه نباید نگران مطالبات مردم باشیم.

وی با انتقاد از روند اداری صدور مجوز برای تولیدکننده ها، گفت: برای تسریع در روند تولید، مجوزات بی نام، برای مردم صادر شود تا معطل نمانند و بدانیم که با معطل کردن مردم در پیچ و خم های اداری لطمه بزرگی به سرمایه های اجتماعی خود که بزرگترین سرمایه های انقلاب هستند، وارد می کنیم.

دهنوی بر لزوم توجه به عدالت و مردمی کردن کار در مسیر توسعه تاکید کرد و افزود: بدون حضور موثر مردم عملا نمی توان کار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: افزایش بهره وری اولویت اول گلستان است و برای رسیدن به آن باید با برنامه ریزی و بهره گیری از کارشناسان زبده و جهادی کار را به سرانجام رساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار