حجت الاسلام سلیمانی‌فرد به تواضع و مشی مردمی آیت الله علوی گرگانی اشاره کرد و گفت: امروز همه مسئولان و علما به تاسی از این عالم بزرگوار و سیره ایشان نیازمندند تا مردمی باشند و ولایتمدار عمل کنند تا در دل ها جا بگیرند.

تواضع و مردم‌داری آیت‌الله علوی درسی برای همه مسئولان به ویژه روحانیت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله علوی گرگانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تسلیت ارتحال این مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: آیت الله علوی گرگانی خصوصیت برجسته بسیاری داشت و همانطور که رهبر انقلاب در پیام تسلیت فرمودند هم پدر مکرم آیت الله علوی و هم خود ایشان، عالمی ولایتمدار و مردمی بودند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: آیت الله علوی گرگانی همواره پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری بودند و در عرصه های مختلف وفاداری خود را بروز و ظهور دادند.

 

وی به تواضع و مشی مردمی آیت الله علوی گرگانی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان و علما نیاز دارند به تاسی از این عالم بزرگوار و سیره ایشان تا مردمی باشند و ولایتمدار عمل کنند تا در دل ها جا بگیرند. 

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: نمونه تواضع آیت الله علوی گرگانی این بود که ایشان در  ایام ماه مبارک رمضان مانند یک مبلغ ساده در مسجد جامع و مسجدملاعلی در زادگاه خود حضور پیدا می کردند و  سنت خوبی داشتند که در سحرهای ماه مبارک به منازل افراد می رفتند و منازل دیگران را هم به معنویت معطر می کردند، اینها جلوه هایی از وجهه مردمی این عالم بزرگ بود که باید درسی برای همه به ویژه روحانیت و طلاب جوان باشد‌.

 

آیت الله علوی گرگانی روز گذشته در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار