مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

تواضع، ساده زیستی، مردم داری، علم و تقوا از خصیصه های بارز این مرجع دینی است و همراهی ایشان در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بر همگان مشهود است.

تواضع، ساده زیستی و مردم داری از خصیصه های بارز آیت الله العظمی علوی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شخصیت مرجع بزرگوار شیعه حضرت آیت الله العظمی علوی دارای خصوصیات منحصر بفرد است که توانسته در دل مردم جا بگیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تواضع، ساده زیستی، مردم داری، علم و تقوا از خصیصه های بارز این مرجع دینی است و همراهی ایشان در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بر همگان مشهود است.

 

وی ادامه داد: یقینا رحلت ایشان ضایعه جبران ناپذیری برای حوزه های علمیه کشور است.

 

بیکی اظهارداشت: علاقه مردم استان گلستان به ایشان و پدر بزرگوارشان مرحوم حاج سیدسجاد علوی هنوز هم در افواه و اذهان گرگانی ها دیده می شود.

 

وی گفت: خطابه های تبلیغی و روضه های حسینی و علاقمندی ایشان به اهل بیت (ع) باعث رونق و تبلیغ فرهنگ اهل بیت (ع) در کشور شده بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: دیدار کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در برهه های مختلف با ایشان و کسب فیض از محضرشان باعث تقویت فرهنگ مسجدی بود.

 

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری و اعضای کانون های مساجد استان گلستان ضمن تسلیت این ضایعه به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مکرم ایشان و مردم شریف استان گلستان، از خداوند مسالت داریم روح بلند ایشان را غریق رحمت واسعه قرار دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار