مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: سه پایگاه انتقال خون در ایام نوروز در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس دایر است.

جزئیات فعالیت مراکز خون گیری گلستان در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، فاطمه محمدی در خصوص فعالیت مراکز انتقال خون استان در ایام نوروز پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از سه هزار بیمار در گلستان به طور مستمر نیازمند خون و فرآورده های خونی هستند و در حال حاضر به همه گروه های خونی نیاز داریم.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: سه پایگاه انتقال خون در ایام نوروز در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس دایر است.

وی بیان کرد: پایگاه انتقال خون گنبدکاووس در روز ۲۹ اسفند و در روزهای یکم تا چهارم و دوازدهم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳:۳۰ فعال است.

محمدی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون گرگان هم روز ۲۹ اسفند از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ دایر و در روزهای دوم، سوم، چهارم و ۱۲ فروردین هم از ساعت هشت صبح تا ۱۹ فعال است.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: پایگاه انتقال خون علی آبادکتول هم روز ۲۹ اسفند، دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال است.

وی با بیان اینکه هم استانی ها می‌توانند با مراجعه به سایت زمان مورد نظر برای اهدای خون خود را تعیین کنند، افزود: اهدا کنند گان در زمان مراجعه برای اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار