سرپرست فرمانداری آزادشهر در بازدید از میدان جمهوری (الله) معضل ترافیک آن را بسیار مهم دانست و افزود: ترافیک سنگین این میدان هم باعث ناراحتی مسافرین و هم شهروندان شریف شهرستان شده است.

محدودیت های ترافیکی در میدان جمهوری آزادشهر اعمال می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری آزادشهر گفت: از آنجا که آزادشهر در مسیر راه های ترانزیتی و زیارتی قرار دارد و همچنین سفر مردم این شهر به سمت گنبد کاووس زیاد است، میدان الله این شهر در فصل تعطیلات و ایام نوروز با ترافیک سنگین مواجه می شود و این موضوع مردم این شهر را آزار می دهد.

فرماندار آزادشهر افزود : شهرستان آزادشهر از سمت شمال به جنوب در مسیر ترانزیتی کشورهای ترکیه و ترکمنستان و از سمت غرب به شرق در مسیر زیارتی زوار امام هستم (ع) قرار دارد. همچنین این شهر در نزدیکی شهر بزرگ گنبد کاووس می باشد و روزانه سفرهای زیادی از این شهر به شهر گنبد می شود.

کریمی خاطر نشان کرد : همه‌ ی این سفرها در محلی با هم تلاقی پیدا می کنند و نام آن محل میدان جمهوری (الله) می باشد. ترافیک این میدان همواره در حالت نارنجی (پر تردد) قرار دارد و در فصل تعطیلات به حالت قرمز(ترافیک سنگین) در می آید.

ایشان افزود : موضوع حل این معضل بارها در شورای ترافیک شهرستان طرح شده و راهکارهای زیادی برای آن مطرح شده است اما به دلیل نبود بودجه هیچ قدمی برای رفع این مشکل برداشته نشده است. (افزایش شعاع میدان و اطراف آن و یا ایجاد میدان با تقاطع غیر هم سطح از طرح های پیشنهادی می باشد.)

فرماندار آزادشهر در پایان یادآور شد در ایام نوروز 1401 طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته مسیر شرقی و غربی این میدان در ساعات پیک ترافیک به صورت موقت مسدود و ترافیک به دوربرگردان مسیر آزادشهر به مینودشت هدایت می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار