رعایت توصیه های پلیس بهترین راه برای پیشگیری از سرقت است.

رعایت توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز گلستان،رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پیشگیری از سرقت را باید از خودمان شروع کنیم و با رعایت چند نکته کوچک اما مهم می‌توان احتمال سرقت را به حداقل رساند.
سرهنگ مجتبی مروتی افزود: پائین بودن ضریب ایمنی وضعف حفاظت فیزیکی منازل ، استفاده نکردن از سامانه های هشداردهنده وضد سرقت وخالی گذاشتن منزل بدون استفاده از گارد آکاردئونی مجهز به قفل از داخل، از جمله اصلی‌ترین عللی است که می‌تواند انگیزه سارق را برای سرقت اموال شما دوچندان کند.
وی گفت: برای جلوگیری از بروز این اتفاقات باید توجه داشته باشید که پلیس نمی‌تواند همیشه و در همه‌جا حاضر باشد تا مانع از بروز سرقت شود، در بسیاری از موارد توجه به توصیه‌های پلیس در خصوص راهکارهای پیشگیری از سرقت می‌تواند بسیار موثر باشد و از بروز اتفاقات ناخوش‌آیند جلوگیری کند.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت:  بازگو نکردن برنامه سفرخود نزد افراد ناشناس وغیرمطمئن ومطلع کردن همسایگان مورد اعتماد از برنامه سفر،  نگه نداشت وجوه نقد،طلا وجواهرات ودیگراشیاءقیمتی درمنزل، استفاده ازنگهبان محله وشبگرد در مجتمع های مسکونی را می‌توان از جمله مهم‌ترین توصیه‌های کاربردی پلیس در این راستا بیان کرد.

لینک فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار