حسن زاده، سرپرست سازمان صمت گلستان گفت: همه واحدهای صنفی مکلف هستند اطلاعات دستگاه کارت خوان خود را در سامانه ایرانیان اصناف ثبت کنند.

ثبت دستگاه کارتخوان واحدهای صنفی در سایت ایرانیان اصناف الزامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ درویش علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به قریب الوقوع بودن تخصیص هوشمند ارز ترجیحی کالاهای اساسی و انواع یارانه ها و همچنین در دستورکار بودن انواع طرح های عرضه مستقیم کالا به صورت حمایتی به گروه های منتخب جامعه و با توجه به ابلاغیه های قبلی وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی و جلسات مستمر کارگروه وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های مذکور، تحت عنوان «سامانه اعتبار یارانه ای هوشمند» یا «سایه»، واحدهای صنفی مشمول مکلف هستند، اطلاعات دستگاه کارتخوان خود را ثبت کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: واحدهای صنفی مطمئن باشند که اتصال به این سامانه، باعث رونق کسب و کار آنها شده زیرا در شرایط رکود و کاهش قدرت خرید جامعه به همراه تورم و افزایش قیمت ها، این طرح ها موجب تحریک تقاضا و افزایش مشتریان آنها می شود.

حسن زاده افزود: در این طرح ها، تطابق مشخصات مالک پوز بانکی و یا صاحب حساب بانکی متصل به پوز، با دارنده پروانه کسب واحد صنفی به هیچ وجه الزامی نیست و ثبت مشخصات پوز بانکی در سامانه، صرفاً به منزله پذیرش آن توسط واحد صنفی و اتصال به سامانه هوشمند (سایه) است.

وی ادامه داد: هر سهمی از مبلغ خرید کالا که از محل حساب سایه ( اعتبار یا یارانه ) به حساب واحد صنفی واریز می گردد، همزمان با واریز سایر مبالغ خرید است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار