جلسه کارگروه( جذب – نگهداشت و رضایتمندی اعضاء) موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان گلستان برگزار شد.

لزوم توسعه فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه کارگروه جذب – نگهداشت و رضایتمندی اعضاء، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان گلستان با حضور عباس علی تمسکنی زاهدی معاون پژوهش، برنامه ریزی  و توسعه منابع آموزش و پرورش استان، اسماعیلی نماینده صندوق ذخیره در استان گلستان و دیگر اعضا در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

عباس علی تمسکنی زاهدی  معاون پژوهش، برنامه ریزی  و توسعه منابع آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه فعالیت های گسترده اقتصادی و سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان، متعلق به همه ی اعضاء است، بر لزوم توسعه فعالیت های موسسه صندوق ذخیره تاکید کرد.

وی ارائه خدمات رفاهی و لیزینگی بیشتر و ملموس برای اعضاء را در بالابردن انگیزه و رغبت، مهم برشمرد و از همکاران شاغل غیرعضو استان، بویژه نیروهای جدید الاستخدام، جهت استفاده از این ظرفیت، که با عضویت در صندوق ذخیره از سهم صد در صدی دولت و سود مشارکت فعالیت های اقتصادی به نفع خود بهره مند می گردند، دعوت کرد.

ایشان در پایان اشاره کرد افراد عضو فعلی می توانند بنا بر درخواست خودشان، نسبت به افزایش حق عضویت خود از 3% به 4تا 5% با مراجعه به کارشناسان تعاون اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار