سنگدوینی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است و اگر پیگیری شود اتفاقات خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است/ مشکل آب را باید در کوتاه مدت حل کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافته است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار  میلیارد تومان مصوباتی بوده گه برای استان اختصاص ویژه ای داده شده است و بحث خلیج موضوع مهمی است و استارت آن زده شده است.

سنگدوینی یادآور شد: مصوبات سفر نیازمند پیگیری است و اگر ما این تصمیمات را پیگیری نکنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

وی افزود:همه باید تلاش کنیم که امسال نه مشکل آب و نه مشکل برق در استان گلستان نداشته باشیم و این در حالی است که در ایام نوروزی شاهد قطع آب مردم بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در کوتاه مدت باید مشکل آب را حل کنیم و در دراز مدت بحث سدها و شیرین سازی آب دریا باعث حل مشکلات آب شرب خواهد شد.

سنگدوینی بابیان اینکه احیای خلیج گرگان در دولت آغاز شده است، افزود: ۲۲ هکتار موضوع گردشگری خلیج گرگان مورد تاکید رئیس جمهور بوده است.

وی بابیان اینکه مدیران باید از دستگاه های اجرایی خارج شوند و مشکلات مردم را پیگیری کنند، افزود: یکی از کارهای خوب دولت بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی است و گندم نیز مثل پنبه داشت از توجه کشاورزان خارج می شد ولی با قیمت گذاری مناسب دولت این مسیله برطرف شد.

سنگدوینی تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور نیازمند پیگیری است و اگر پیگیری شود اتفاقات خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

وی به تقویت شرکت های دانش بنیان در بخش کساورزی تاکید کرد و افزود: باید با بذرهای اصلاح شده تناژ محصولات کشاورزی را افزایش دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار