به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه هایی توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان مسجد جامع گلشن گرگان با حضور آیت الله نورمفیدی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه هایی توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

 

این برنامه ها شامل؛ مراسم هر روزه ترتیل قرآن کریم و بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان همراه با سخنرانی معظم له است.

 

پخش سخنرانی آیت الله نورمفیدی همه روزه از سیمای مرکز گلستان، شرح دعای ابوحمزه ثمالی توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان در همه سحرهای ماه مبارک رمضان و پخش آن قبل از اذان صبح در سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه های حضرت آیت الله نورمفیدی است که علاقمندان می توانند از آن بهره مند شوند.

 

همچنین ساعت 21 و 30 دقیقه  هر شب سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی نورمفیدی» با موضوع عبودیت و بندگی در قرآن از صفحه اینستاگرام بصورت زنده به آدرس (https://instagram.com/_u/masjed_jame_golshan ) برگزار می شود.

 

اقامه نماز جماعت صبح، مغرب و عشاء نیز در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های مسجد جامع گلشن گرگان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار