زنگانه از تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله نماز استان گلستان خبر داد.

سند چشم انداز ۲۰ ساله نماز استان در حال تدوین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی محمد زنگانه ظهر امروز (چهارشنبه 6 بهمن) در جلسه شورای اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد، گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله نماز استان در حال تدوین است و امیدواریم این سند فاخر بتواند نقشه راهی برای همه دستگاه ها باشد.

استاندار گلستان افزود: دستگاه های اجرایی باید در فاصله (۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند) اسناد خود پیرامون برنامه سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را با همکاری ستاد اقامه نماز ارائه دهند تا نقشه راه دو ساله نماز استان تهیه شود.

وی با بیان اینکه امتیاز ارزیابی اقامه نماز در جشنواره شهید رجایی از ۲۰ به ۳۵ افزایش یافته است، اظهارداشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه ای در حوزه نماز داشته باشند.

زنگانه گفت: اعتبارات سند دو ساله اقامه نماز پس از تصویب موافقت نامه ها در شورای برنامه ریزی استان تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به تغییر فرمانداران در شهرستان ها، از شورای اقامه نماز خواست تا انتظارات مدنظر را به شهرستان ها اعلام کند و در هر جلسه یکی از شهرستان ها به ارائه گزارشی از اقدامات خود بپردازند.

استاندار گلستان، توجه جدی کیفیت بخشی به اماکن اقامه نماز، وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی در تفرجگاه ها و اماکن بین راهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید این اماکن در شأن نمازگزاران باشد.

وی افزود: امسال ۱۰۰ میلیون تومان جهت بسط و گسترش نماز در جامعه، به شورای اقامه نماز تخصیص داده شد که تلاش می شود در سال آینده این اعتبار به میزان حداقل ۲۰۰ میلیون تومان برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار