حجت الاسلام کوهساریان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم به صورت متمرکز در حرم امامزاده عبدالله (ع) گرگان همراه با نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

مراسم متمرکز جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» در خصوص برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان اوقاف گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اداره امور قرآنی مجموعه اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن برنامه هایی را پیش بینی و برگزار می کند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: از جمله برنامه های این ماه، جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم به صورت متمرکز در حرم امامزاده عبدالله (ع) گرگان همراه با نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در این دوره از برگزاری جزء خوانی و ترتیل خوانی، 15 نفر از قاریان طراز اول استانی و کشوری شرکت کرده و به قرائت قرآن کریم می پردازند.

 

حجت الاسلام کوهساریان اظهارداشت: با توجه به اینکه استان گلستان نماد وحدت مسلمانان است، قاریان این برنامه تلفیقی از برادران اهل سنت و تشیع است.

 

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های شاخص اداره امور قرآنی اوقاف گلستان، برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور مفسر اعزامی از مجموعه عالی تفسیر قم، حجت الاسلام «محمدحسن فاضل گلپایگانی»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که به صورت متمرکز در طول مبارک رمضان در نماز ظهر و عصر برنامه خواهند داشت.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در مجموعه امامزادگان و بقاع متبرکه و شاخص استان همچون حرم یحی بن زید(ع) برنامه جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار و برنامه های محافل انس با قرآن کریم با همکاری دستگاه های فرهنگی در سطح مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه به صورت هماهنگ با نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

 

وی گفت: برگزاری برنامه های لیالی قدر از دیگر برنامه ها است تا مردم بتوانند بیشترین بهره را از امامزادگان و قاریان ببرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار