استاندار گلستان با اشاره به لزوم هماهنگی مدیران کل دستگاههای اجرایی با فرمانداران، گفت: هیچ انتصابی در شهرستانها بدون هماهنگی فرمانداران صورت نپذیرد.

هیچ انتصابی در شهرستان‌ها بدون هماهنگی فرمانداران صورت نگیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، علی محمد زنگانه امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه نامگذاری سال یک شعار نیست بلکه یک فرمان از سوی فرمانده و رهبر ماست، اظهار کرد: بنابراین نباید به این نامگذاری صرفا به عنوان یک شعار ساده و نصب بنر و پارچه اکتفا کرد بلکه باید این فرمان با تلاش و همت همه ما نهایتا به فرجام برسد.

وی با تقدیر از حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان از مجموعه مدیران ارشد دولت در استان،به ویژه در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان، افزود: از نمایندگان‌محترم مجلس نیز که با همدلی و همراهی بسیار خوب برای توسعه استان در کنار ما ایستاده اند صمیمانه تشکر می کنم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز یکی از مشکلات استان ما این است که درآمد سرانه خانوار ما نصف میانگین کشور است، خاطرنشان کرد: در حالیکه استان گلستان تقریبا عمده نعمت ها و موهبت های خدادادی را داراست ان آمار نشان از یک فاجعه در استان گلستان می دهد.

زنگانه راه غلبه بر مشکلات استان را همدلی و همزبانی میان مسئولان با یکدیگر و آحاد مردم دانست و گفت: همه ما باید دست در دست هم دهیم؛ پشت به پشت هم برای رشد استان تلاش کرده و از هر حاشیه و انحرافی از مقصد جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت درصد رشدی که برای استان گلستان هدفگذاری شده است سه و نیم درصد آن مرتبط با بهره وری است، ادامه داد: یک ماراتن بزرگ و سنگین را باهم شروع کرده ایم که قطعا با همدلی می توانیم تا انتهای خط پایان با مردان میدانی چون شما پیش برویم.

استاندار گلستان وحدت و همدلی را نماد استان و یکی از فرهنگ های نهادینه شده در این خطه عنوان کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستید که دست هایی همیشه به نبال اختلاف افکنی بین مردم ما هستند و به همین منظور دشمن خوابهایی عمیق برای ایجاد تفرقه بین صفوف مستحکم مردم ما دیده است.

زنگانه با بیان اینکه حفظ حرمت فرمانداران برای همه مدیران کل واجب است، ادامه داد: نکته ای که باید بر آن تاکید کنم این است که حتما در انتصابات شهرستانی با فرمانداران هماهنگ باشید و نشود که مدیری را تغییر داده باشید اما فرمانداران در جریان این اتفاق نباشند.

وی با تشکر از اعضای ستاد خدمات سفر و به ویژه عوامل پلیس راه و راهور در ایام نوروز، اضافه کرد: علی رغم افزایش حدودا 45 درصدی ترددها در استان گلستان خوشبختانه شاهد افزایش تلفات جانی و آمارهای مصدومیت نبودیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار