میرقاسم پور از توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک های مومنانه به نیازمندان با همکاری خانواده بزرگ حج و زیارت استان گلستان خبر داد.

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک های مومنانه حج و زیارت گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب پویش «کمک های مومنانه» طرح ارزاق رمضان، «مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان» با همکاری کارگزاران زیارتی استان، دومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه آغاز شد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: در این مرحله، 250 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، پنیر، رب، نمک و خرما ویژه ماه مبارک رمضان با همت کارگزاران زیارتی استان که همیشه در این عرصه فعالانه عمل می کنند در شهرستان بندرترکمن و حومه توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش دومین مرحله از کمک های مومنانه کارگزاران زیارتی در سطح استان است، گفت: در مرحله دوم 250 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان بابت کمک به نیازمندان در راستای حفظ کرامت انسانی در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان توزیع شد.

 

میرقاسم پور افزود: با یاری کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان این امر خداپسندانه در طول سال ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: خیرین در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان واریز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار