مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه بنیاد متعهد به حل مشکلات جامعه ایثارگری است، گفت: تسریع در روند حل مشکلات جامعه ایثارگری و رفع موانع در ارائه خدمت به این قشر معزز دغدغه اصلی بنیاد است.

بنیاد متعهد به حل مشکلات جامعه ایثارگری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با جامعه ایثارگری استان به خبرنگار ایثار گلستان گفت: یاد و خاطره شهدا برای ما روشنگر راه است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آن‌ها را ادامه دهیم.
وی دیدار رودررو موجب حل مشکلات دانست و افزود: دیدار چهره به چهره با این قشر معزز  روحیه تلاش را در مسئولان افزایش خواهد داد.
وزیری ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت آرزوی تمامی رزمندگان و مهم‌ترین آموزه امام راحل (ره) بود که امروز در حد اعلا به منصه ظهور رسیده و به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی زمینه‌ساز توسعه پایدار و اقتدار ایران اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه بنیاد متعهد به حل مشکلات جامعه ایثارگری است، گفت: تسریع در حل مشکلات جامعه ایثارگری و رفع موانع در ارائه خدمت به این قشر معزز دغدغه اصلی بنیاد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار