مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: اسکله های قایقرانی بندرترکمن و بندرگز در ایام نوروز، میزبان ۴۵ هزار و ۷۷۰ مسافر تفریحی دریایی بودند.

میزبانی اسکله های بندرگز و ترکمن از ۴۵ هزار مسافر دریایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ اله یاراسعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۴۵ هزار و ۷۷۰ مسافر نوروزی با استفاده از قایق های تفریحی مستقر در تعاونی های قایقرانی در سواحل استان گلستان بدون هیچگونه حادثه دریایی اقدام به مسافرت های دریایی کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از طریق سواحل بندرترکمن بوده که تعداد آمار به دست آمده از بازرسان کنترل و نظارت واحد دریایی بنادر گلستان ۳۰ هزار و ۳۲۰ نفر مسافر بوده که توسط ۶ هزار و ۶۴ فروند قایق تفریحی در محدوده جزیره آشوراده و تالاب میانکاله انجام شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری معاونت دریایی و مرکز جستجو و نجات بندر امیرآباد بابت در اختیار گذاشتن همیار ناجی در اسکله های قایقرانی بندرترکمن و بندرگز، ابراز امیدواری کرد که با رعایت موارد ایمنی از سوی تعاونی های فعال در امر جابجایی مسافر و همچنین مراجعه کنندگان به سواحل گلستان با توجه به روند رو به رشد مسافران، شاهد سالی بدون حادثه در سفرهای دریایی باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار