مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در ایام پایانی منتهی به نوروز ۱۴۰۱ هیچ مشکلی جهت تامین آب شرب مشترکین در سطح استان نداشتیم.

هیچ مشکلی بابت تامین آب شرب مشترکین در ایام پایان سال نداشتیم
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر "ایرج حیدریان" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده در روزهای قبل و پیش بینی همزمانی مصرف در این ایام گفت: با تلاش همکاران و اطلاع رسانی به موقع و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته، هیچگونه قطعی آب در شبکه های آبرسانی در سراسر استان نداشته ایم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به هزینه استحصال، انتقال وتوزیع آب شرب گفت: در طول سال و ایام نوروز همکاران شرکت آب وفاضلاب استان برای توزیع آب بهداشتی ما بین مشترکین در شهر ها و روستاها بصورت شبانه روزی درتلاش بودند وخوشبختانه با سخت کوشی وتلاش شبانه روزی خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه و بروز مشکل برای   هم استانی ها انجام شد.
حیدریان در ادامه گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان محترم براساس یک سنت نیکو و دیرینه مبادرت به خانه تکانی وشستشو و نظافت وبهداشت منازل می نمایند همه ساله دراین ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب هستیم که نتیجه آن افت فشار شبکه آب در برخی از محدوده هاست که خوشبختانه با همکاری و صرفه جویی های انجام شده توسط مشترکین عزیز با هیچ گونه مشکلی روبرو نشدیم.
مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در پایان اظهار داشت: کاربران مرکز ارتباط مردمی 122 در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی هم استانی های گرانقدر می باشند، لذا تقاضا  می گردد در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار