مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی جذب حامی ایتام در استان گفت: ۳۷ هزار و ۵۲۰ حامی بومی و غیربومی دست حمایت خود را بر سر یتیمان این استان کشیدند.

حس انسان‌دوستی پررنگ‌تر شد/ چتر حمایت بیش از 37 هزار حامی بر سر یتیمان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عیسی بابایی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار و ۵۲۰ حامی بومی و غیربومی از یتیمان استان گلستان حمایت می‌کنند، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۸ نفر از ایتام و فرزندان خانواده‌های کمیته امداد مورد حمایت مالی نیکوکاران قرار دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با افزایش حدود ۸۰ درصدی جذب حامی ایتام استان مواجه بودیم، افزود: بالغ بر  ۴۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای این افراد جمع‌آوری شد.

بابایی با قدردانی از مشارکت خیرین در اجرای طرح اکرام گلستان تصریح کرد: میانگین حمایت مالی ماهانه از هر یتیم در استان به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش یافته ولی این رقم با میانگین کشوری هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، فاصله دارد.

وی در خصوص اجرای طرح اکرام و جذب حامی در ماه مبارک رمضان برای افزایش سرانه پرداختی به ایتام، تصریح کرد: این طرح در دست اجرا بوده و خیرین برای حمایت مالی از ایتام یا فرزندان خانوارهای نیازمند (طرح محسنین) در استان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها، تماس با شماره تلفن ۳۲۴۸۰۷۷۴ ، ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و آدرس اینترنتی EKram-emdad.ir  اقدام کنند.

به گفته بابایی هر حامی می تواند ماهانه با پرداخت ۳۰۰ هزار ریال و بیشتر از آن، یک یتیم یا فرزند خانوار نیازمند را زیرپوشش حمایت مالی خود قرار دهد.

 وی با بیان اینکه بیش از ۸۳ هزار خانوار با ۱۵۱ هزار نفر جمعیت زیر پوشش  کمیته امداد هستند، افزود: سال گذشته با اجرای طرح اکرام در ماه مبارک رمضان، هشت هزار حامی ایتام توسط کمیته امداد استان جذب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار