صحرابی گفت: تمدید پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های روستائیان و بیمه سلامت همگانی منوط به تقاضای بیمه شدگان است.

شرط تمدید پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های روستائیان و بیمه سلامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان اعلام کرد : پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و سلامت همگانی تنها به صورت حضوری و یا سرویس های خدمات غیر حضوری صورت میگیرد .

علیرضا صحرایی گفت : با توجه به اتمام اعتبار پوشش بیمه ای بخشی از بیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی که در شرایط بحران کرونا به صورت 6 ماهه تمدید اعتبار گردیده بود ، از این پس انجام کلیه فرآیندهای بیمه گری صرفا از طریق خود بیمه شده و یا اقوام درجه یک آنان در محل دفتر پیشخوان طرف قرارداد و پس از کنترل های مربوطه از قبیل وضعیت تاهل ، آدرس موقعیت جغرافیایی ، شماره تلفن همراه و در صورت لزوم ویرایش آنان در سامانه امید انجام می گیرد.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان خاطرنشان کرد : بیمه شدگان محترم جهت تمدید اعتبار پوشش بیمه ای خود علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد می توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس  http://www.bimehsalamatiranian.ir نیز اقدام نمایند .

صحرایی افزود : با توجه به محدودیت زمانی تمدید اعتبار پوشش بیمه ای ، بیمه شدگان عزیز می توانند از 2 طریق نسبت به تمدید دفاتر بیمه درمان خود اقدام نمایند .

* از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد : حداکثر تا 15 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای

* از طریق سرویس های خدمات غیر حضوری (شهروندی) : حداکثر تا 40 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای

وی تصریح کرد : بیمه شدگان این دو صندوق می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره گیری #1666 * از تاریخ اعتبار بیمه درمان خود مطلع شوند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار