امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا با تاکید بر اینکه دست‌های پلید شیطانی به دنبال تفرقه شیعه و سنی است، گفت: حرم مطهر امام رضا (ع) مکانی امن برای نزدیکی دلها و تحکیم بیشتر وحدت و محبت به اهل بیت (ع) است و قطعا دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

دست‌های پلید شیطانی به دنبال تفرقه شیعه و سنی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالحی آخوند میرزا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما حادثه تروریستی در حرم امام رضا را محکوم و اظهار کرد: حادثه ناگواری که منجر به شهادت و مجروح شدن چند تن از روحانیون اهل تشیع در ماه مبارک رمضان و در حرم حضرت امام رضا علیه السلام و گنبدکاووس عملی غیرانسانی بود و باعث تاثر و تالم شد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا و مهربانی، محبت و مودت است، تصریح کرد: وقوع چنین اتفاقی در حرم حضرت امام رضا و مشابه آن چند شب گذشته در حوزه علمیه‌ای در گنبد کاووس خبر از قساوت قلبی و ناآگاهی دینی چنین افرادی که دست به چنین اعمال شومی می‌زنند دارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در طراحی چنین اقداماتی برای از بین بردن اتحاد میان تشیع و تسنن می باشد.

آخوند میرزاعلی با تاکید بر اینکه هدف شوم دشمنان برهم زدن امنیت و وحدت کشورمان است، ابراز کرد: حرم مطهر امام رضا (ع) مکانی امن برای نزدیکی دل ها و تحکیم بیشتر وحدت، انسجام، همدلی، نوع دوستی و محبت به اهل بیت (ع) است و قطعا دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

وی ادامه داد: از طرفی دشمنان اسلام و نظام از هر حیله و نیرنگی استفاده می کنند تا میان مسلمانان مخصوصا میان تشیع وتسنن رخنه وشکاف ایجاد کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا ضمن محکومیت چنین اقداماتی، از همه ملت شریف ایران توجه و تمسک به دستورات قرآن و سنت نبوی(ص) را خواستار شد و گفت: حفظ اتحاد و انسجام اسلامی در تمام مراحل زندگی بخصوص در این برهه حساس یک ضرورت مهم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار