حجت الاسلام گرزین تاکید کرد: نقش دست های آمریکایی و صهیونیست ها در پشت و حمایت از جریانات تکفیری و تروریستی به وضوح دیده می شود.

پشت صحنه حمایت از جریانات تکفیری و تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها قرار دارد/ اسلام دین جهاد و مقاومت است و با سازشکاری سنخیتی ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در تجمع اعلام محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در به شهادت رساندن طلاب جهادی و مردمی در حرم مطهر رضوی و گرامیداشت شهدای روحانی رمضان که در حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خط اسلام واقعی که مایه عزت و نترسیدن از دشمن است، به معنای پشت کردن به دشمن و توکل و اعتماد به وعده های خداوند و امیر برای رسیدن به پیروزی و سعادت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای همین قرآن کریم انسان‌ها را در دو خط و حزب تعریف می کند. انسان ها در حزب الله یا در حزب شیطان تعریف می شوند و دسته سومی وجود ندارد.

 

وی افزود: ماه مبارک رمضان و محراب خونین حضرت علی (ع) نشان داد تنها خطی که برای انسان عزت، کرامت، امنیت و هویت را به ارمغان می آورد، همان اسلام حقیقی و واقعی است.

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: اسلام واقعی اسلام مبارزه با ظلن، دشمن ستیزی و دشمن شناسی، شجاعت و حماسه، جهاد، مقاومت و خدمت است. اسلام واقعی هیچ سنخیتی با ترس، گوشه گیری، سکوت و سازش، زیر بار ظلم و حقارت رفتن، ندارد. ما یک اسلام داریم و آن هم اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی خاطرنشان کرد: به خون غلطیدن اسلام و طلاب مجاهد در محراب مسجد کوفه تا گودال قتلگاه، تا بیابان های شلمچه، تا در سوریه و همدان و خاش و تا حرم مطهر رضوی همه یک پیام دارد و آن هم تضعیف اسلام و مسلمین است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در مقابل عمامه ها‌ و آخوندهای انگلیسی و پاریسی هستند هیچگاه مورد حقد و کینه دشمن قرار نمی گیرند و هم اینها این خط را بارزتر می کند که اسلام واقعی اسلام جهاد و مقاومت است.

 

وی با گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی افزود: این شهدای روحانی عمر خود را در مسیر خدمت به شیعه و سنی، مسلمان و غیرمسلمان گذاشته بودند. با این اقدام جنایتکارانه وهابی ها، خط حمایت از این جریان در داخل و خارج نمایان تر شده است.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: اینکه بعد از کشتن مظلومانه دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس، دو طلبه شیعه جهادگر در حرم رضوی به شهادت می رسند، اتفاقی نیست بلکه تلاشی از سوی استکبار و صهیونیست ها برای کوبیدن بر طبل تفرقه است. اتفاقا در حادثه اخیر روحانیونی را ترور کردند که به دنبال وحدت و همپیمانی شیعه و سنی بود‌ند. این روحانیون زندگی خود را وقف مستضعفان و خدمت به فقرا و نیازمندان کرده بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: اتقاقا چاقوی خشم جریان استکباری و وهابیت در سینه همه علمای انقلابی فرو رفته است چون این افراد در حال خدمت به مردم و امیدآفرینی در جامعه بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار