رئیس بنیاد گرگان به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب اجرای طرح رمضان با تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در شهرستان گرگان دیدار و دلجویی به عمل آمد.

دیدار رئیس بنیاد گرگان با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در قالب طرح رمضان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح سپاس و در قالب طرح دیدار رمضان، با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان گرگان به صورت مستمر تا پایان این ماه مبارک دیدار و دلجویی به عمل می آید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرگان در ادامه گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توفیق الهی است و باعث تقویت انگیزه خدمت رسانی و موجب جذب انرژی در مسئولان و مدیران نظام می‌گردد.
وی افزود: دیدار و دلجویی از این عزیزان، مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت ارزش‌های نظام است و بی‌شک تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.
رضائی تاکید کرد: خانواده های معظم شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهادگونه گام بر می‌دارند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار