سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه شورای هماهنگی گفت: ما باید فراتر از حوزه و وظایف خود به مردم در اشتغال خدمت کنیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: باید فراتر از وظایف خود به مردم در حوزه اشتغال خدمت کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، در نشستی که با حضور مدیران شورای هماهنگی دستگاههای عضو و سید محمد دهنوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد حسینعلی خواجه مظفری گفت: در بحث زیست بوم اشتغال که به صورت کشوری مطرح شده است مهمترین مساله و سیاست وزارت مردم بحث مشاغل خرد و خانگی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای اصلی این اداره علاوه بر تولید اشتغال، این است که بدنبال تثبیت اشتغال باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: هیچ دستگاهی به اندازه دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجربه اشتغال ندارد. بنابراین کلیه موارد مربوط به اشتغال استان راهی  ندارد جز این که در دبیرخانه  کارگروه اشتغال جمع شود.

 مظفری با بیان این که تقویت و تجهیز دبیرخانه کارگروه اشتغال از خواسته های دیگرمان است، تاکید کرد: ما بنا داریم کارگروههای تخصصی را بزودی مشخص کنیم.

وی در دومین جلسه شورای هماهنگی عنوان کرد: اگر عزم و اراده دسته جمعی وجود داشته باشد ما از پس مشکل بیکاری بر خواهیم آمد. باید موازی کاری را به معنای واقعی کنار بگذاریم، لزوم نظارت بهنگام دستگاهها و سامانه رصد بسیار حایز اهمیت است.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: مسئله اشتغال یک مسئله حیاتی برای کشور است و ما در وضعیت جنگ اقتصادی قر ارداریم و برای توسعه اشتغال همه باید در سنگر ایجاد اشتغال تلاش کنیم.

دهنوی گفت: مدیریت و فرماندهی ایجاد اشتغال بدون شک مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و شما باید به مدیران در حوزه‌های بالاتر بگویید که چه اقدامی برای بهبود شرایط ایجاد اشتغال باید انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار