رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: والدین شهدا بهترین الگوهای اخلاقی در جامعه هستند و می توان در همنشینی با آنان درس های بزرگی آموخت.

والدین شهدا بهترین الگوهای اخلاقی در جامعه هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان،  سید رضا حسینی در اجرای طرح دیدار رمضان، با خانواده های معظم شهیدان « رمضانعلی احمدی» و« شهید غلامرضا احمدی» و « شهید سید بابا عسگری» دیدار و دلجویی بعمل اوردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان نمود: مردم ایران مدیون صبر و استقامت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر هستند.
 وی افزود: والدین شهدا بهترین الگوهای اخلاقی در جامعه هستند و می توان در همنشینی با آنان درس های  بزرگی آموخت.شهید رمضانعلی احمدی در تاریخ 7فرودین 1343 در  روستای لیوان غربی دیده به جهان گشود و در تاریخ 2 اسفند 1362 در کوشک به درجه رفیع شهادت نائل گشت
شهید غلامرضا احمدی در تاریخ 3 فرودین 1339 در  روستای لیوان غربی دیده به جهان گشود و در تاریخ 18 اردیبهشت 1361 در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
 ‍ شهید سیدبابا عسکری در تاریخ 3 خرداد 1346 در  روستای لیوان غربی دیده به جهان گشود و در تاریخ 10 مرداد 1383 در خاش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار