عضو کمیته علمی و آموزشی تحقیقات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان گفت: تاکنون فقط ۳۳ درصد ساکنان استان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند که افزایش ایمنی در برابر ویروس کرونا و کنترل شیوع آن در استان، نیازمند تزریق دُز سوم است و باید بیش از گذشته جدی گرفته شود

تزریق واکسن کرونا در گلستان بیش از گذشته جدی گرفته شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، غلامرضا روشندل روز پنجشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گلستان افزود: برای ایمن شدن جامعه در برابر ویروس کرونا، باید افراد هرچه سریعتر نسبت به تزریق مرحله سوم واکسن اقدام کنند تا از شیوع موج جدید این ویروس جلوگیری شود.

وی گفت: پس از گذشت چهار تا ۶ ماه ایمنی بدن کسانی که فقط ۲ دُز واکسن کرونا تزریق کرده اند در برابر این ویروس کاهش می یابد و در معرض خطر قرار دارند.

روشندل از مردم خواست ضمن مشارکت در تزریق واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را همچنان مدنظر قرار دهند.

در حال حاضر ۱۸۹ مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.
جواد قربانی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این جلسه بر ورود پررنگ تر از گذشته رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و فضای مجازی در تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

در گلستان حدود ۷۰ نمایندگی نشریه سراسری،  ۶۴ پایگاه خبری،  ۹۵ نشریه مکتوب و ۱۷ نشریه الکترونیکی مشغول فعالیت هستند.

در این نشست مسوولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسوولان رسانه های فعال در استان به ارایه پیشنهادات برای آگاه سازی جامعه نسبت به تزریق واکسن کرونا و همکاری بیشتر دستگاه های مرتبط در این زمینه پرداختند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار