قدیمی، مدیر شرکت دیزل پمپ مهدی گلستان با اشاره با ساخت دقیق ترین سوزن پمپ انژکتوری موتورهای دیزلی جهان در این شرکت گفت: دقت تراش‌کاری محصولات ما کمتر از ۱ نانومیکرون بوده و رقیبی نداریم.

تراش‌کاری با دقت یک نانومیکرون در شرکت گلستانی| هیچ رقیبی در جهان نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی قدیمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شرکت هایی در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، چین، ژاپن، رومانی، آمریکا و برزیل توانایی ساخت سوزن پمپ انژکتوری دیزلی در جهان را دارا هستند که در این بین شرکت گلستانی بالاترین دقت در ساخت این ابزار را به خود اختصاص داده است.

مدیر شرکت دیزل پمپ مهدی گلستان افزود: ساختار این قطعه به نحوی است که اگر ابتدا و انتهای محصول تولیدی یک هزارم میلیمتر خطا داشته باشد، آن قطعه تولیدی قابل استفاده نیست.

قدیمی یه یکی دیگر از دستاوردهای تحقیقاتی شرکت دیزل پمپ مهدی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر به یک دانش فنی انحصاری دست یافته ایم که با روکش محلولی خاص به صورت بخار بر سطح محصولات تولیدی، آن ها را در برابر خط و خش مقام می کنیم و مقاومت محصول تولیدی را به بالاترین سطح خود رسانده تا جایی که در برابر دستگاه تراش هم مقاومت می کند.

وی ادامه داد: اگر حمایت های مالی از این تولید انجام شود هیچ فردی سراغ محصولات آلمانی که در حال حاضر ادعای کیفیت بالا دارد، نمی رود.

مدیر شرکت دیزل پمپ مهدی گلستان اظهارکرد: محصولات شرکت های دانش بنیان باید معافیت های مالیاتی داشته باشند تا بتوانند در رقابت پذیری با محصولات خارجی در میدان رقابت باقی بمانند.

قدیمی عنوان کرد: در برخی مواقع مالیات هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده سبب می شود تا قابلیت تجاری سازی محصولات تولیدی کاهش یابد.

گفتنی است که شرکت دیزل پمپ مهدی گلستان گلستان از سال ۱۳۸۴ با حدود ۴۰ پرسنل در زمینه تولید مواد اولیه دارویی و داروهای انسانی در شهرک صنعتی آق قلا فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار